czwartek

Panierowany ser camembert z żurawiną




 SKŁADNIKI:

 

 camembert 

jajo

1/2 szkl. wody

bułka tarta

sól morska Royal Brand 

1/2 szkl. żurawiny Skworcu

 

********************************************

 

 Jajo rozrabiamy z odrobiną wody, doprawiamy małą szczyptą soli morskiej.

Ser moczymy w jajku, obtaczamy w bułce tartej.

Smażymy na rozgrzanym oleju z dwóch stron na złoty kolor.

Żurawinę gotujemy w 1/2 szklanki wody do momętu gdy woda całkowicie się zredukuje.

Żurawinę nakładamy na ser.

SMACZNEGO



9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo lubię wszelkiego rodzaju sery :)

      Usuń
  2. Mmm przepysznie! :)
    Żurawina jest do tego idealnym dodatkiem!
    Twój blog nigdy mnie nie zawodzi, jeśli chodzi o ciekawe przepisy.


    Pozdrawiam, Niepoprawny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie jadłam tak przyrządzonego sera pleśniowego, chyba odstraszają mnie kalorie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jadłam takiego, ale na pewno jest pyszny ;P

    OdpowiedzUsuń