wtorek

Sajgonki szybki i prosty przepis



SKŁADNIKI:



1 kg mięsa mielonego z łopatki
opakowanie mrożonej mieszanki chińskiej 
makaron ryżowy
jajo
papryka wędzona słodka Rafex
sól
pieprz
płaty ryżowe
olej 
sos słodko kwaśny


SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:

Makaron zalewamy gorącą wodą, gdy będzie gotowy odcedzamy, przestudzony drobno siekamy. 
Mieszankę warzyw podsmażamy, studzimy.
Mięso mielone łączmy z warzywami, makaronem, jajkiem oraz przyprawami, wyrabiamy.
Płaty ryżowe moczymy w ciepłej wodzie, napełniamy wyrobionym mięsem, zawijamy.
Sajgonki smażymy na rozgrzanym oleju z dwóch strona na złoto brązowy kolor.
Podajemy z sosem słodko - kwaśnym.
 

 


12 komentarzy:

  1. wyglądają pysznie, kiedyś robiłam sajgonki ale jednak wolę kupić gotowe bo jest z tym całkiem sporo zachodu

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają bardzo apetycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, a nie wiedziałam że to takie proste w przygotowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam sajgonki ale nigdy nie robiłam ich sama, muszę koniecznie spróbować

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny ten blog https://ciastusiax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam, dawno nie jadłam sajgonek te chętnie by zjadła, tak apetycznie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo apetyczne :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko, wygladaja oblednie. Ostatnio robilam sobie maly detoks i teraz ciagle mysle o dobrym jedzeniu :)


    W wolnej chwili zapraszam Cie rowniez do mojego nowego królestwa. Czekam na Twoją wizytę ;*
    Pozdrawiam serdecznie,

    Anna https://synergia-zmyslow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń