sobota

Babka makowa


Kolejnym pomysłem na przygotowanie szybkiego i smacznego ciasto jest mieszanka na babkę makową.




SKŁADNIKI:

mieszanka babka makowa >>KLIK<<

2 jaja

1/2 szklanki wody 

7 łyżek wody

cukier puder

 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

 

Zawartość opakowania wsypać do miski, dodać jaja, wodę i olej.

 

Całość miksować na najwyższych obrotach ok. 5 min.

 

Przełożyć do wysmarowanej tłuszczem i posypanej bułką tartą formy.

 

Piec w 180 C przez około 45 min.

 

Po wystudzeniu obsypać cukrem pudrem.

 

SMACZNEGO







4 komentarze:

  1. Już dawno nie robiłam takich gotowców, ale ta babka świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam makowiec, czy smak jest podobny? :)
    Jeśli tak, to coś dla mnie! :D
    Gdzie kupiłaś tę mieszankę? Bo chyba jeszcze się nie spotkałem z nią w sklepie. :)


    Pozdrawiam, Niepoprawny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest bardzo podobny do makowca, babkę dostałam do przetestowania :)

      Usuń
  3. Ja muszę zrobić coś z makiem zalegającym w szafie. Babka wygląda smakowicie.

    OdpowiedzUsuń